Wednesday, January 19, 2011

2011

Kali terakhir saya menulis di dalam blog, adalah pada bulan November yang lalu. Saya kira. Pada waktu tersebut saya berada di UIA, menyambung pelajaran dalam Diploma Pendidikan. Bagi memenuhis syarat sebagai guru. Maka saya turutkan sahaja pihak majikan. Itulah kali terakhir saya menulis pada tahun 2010.

Kesibukan kerja dan hal-hal peribadi. Termasuklah kerja-kerja yang diluar jangkaan terus membuatkan saya berada dalam zon masa yang sempit. Walaupun saya suka menulis.

Saya terlepas pertusan Maal Hijrah dan juga tahun baru mengikut kalendar Masihi. Walaupun drag awal sudah saya lakukan. Selepas satu ketika. Saya membatalkan perutusan 2010 itu. Biarlah ia di sana. Tidak perlu saya timbulkan kembali. Barang yang lepas jangan dikenang.

Ini adalah tulisan pertama saya dalam tahun 2011. Saya membuat sedikit perubahan pada wajah blog. Semoga ia kelihatan lebih selesa untuk di baca. Saya juga perlu memuatkan kembali tulisan-tulisan berbentuk politik dan sejarah lampau. Yang menjadi tema utama. Cuma penghujung 2010, tulisan saya agak berbeza. Atas apa yang berlaku. Maka ia akan diperkuatkan semula dengan tulisan-tulisan yang bermutu dan berkualiti.

Pengesahan maklumat juga perlu dititik beratkan selepas ini. Jangan ada hujah-hujah dangkal dan semborono yang tidak bermanfaat. Jauhkan dari kita semua.

Semoga 2011. Akan menjadi tahun yang penuh gemilang untuk saya, anda dan semuanya.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment