Wednesday, April 7, 2010

Malaysia dan Zionis: Berpisah tiada?

Rejim Zionis sudah mula berkembang di Malaysia. Bermula dengan idea dan teori, penapakan kali ini lebih bersifat 'penjajahan' bentuk kekal.

Amalan sekularisme di Malaysia bukanlah perkara baru. Ia sudah diamalkan oleh negara kita semenjak 1955 lagi dan beratali hingga ke hari ini. Sekularisme adalah sebahagian agenda Yahudi melalui gerakan-gerakan Freemason.

Dalam sidang Parlimen semalam, negara dikejutkan dengan pendedahan Yb Ketua Pembangkang bahawa pasukan polis Malaysia juga menerima 'nasihat' dari Israel. Pendedahan ini dibuat selepas pendedahan tentang APCO Worldwide yang merencana kempen 1Malaysia.

Kewujudan perisik Israel dalam PDRM adalah sesuatu yang sangat-sangat merbahaya. Jentera kerajaan yang menjaga keselamatan negara sudah hilang arah tujunya. Apakah ini suatu lagi episod duka yang melanda negara?

Selepas PM sendiri bersutuju melantik Yahudi sebagai penasihat dan perunding imej, PDRM menerima risikan Israel sebagai 'rakan' dalam talian komunikasi. Masakan ejen Israel tidak bertapak di dalam jentera kerajaan. Syarikat Asiasoft Global PLC adalah syarikat yang berapak di Israel.

Ketua Pembangkang yang mendedahkan hal ini di heret ke Jawatankuasa Hak Parlimen. Dia dihukum kerana mendedahkan hubungan Malaysia-Yahudi. Ini balasan kepada beliau. Yang dituduh masih diam membisu. Bahkan, lebih buruk dari itu, MP-MP Umno/Bn tanpa segan silu mempertahankan APCO di Parlimen. Jawapan dari setiap pertanyaan dijawab menggunakan jawapan dari syarikat Yahudi terbabit. Ini mentaliti wakil rakyat Malaysia.

Anwar Ibrahim juga dipanggil pengecut oleh Ketua Polis Negara hari ini. Patutkan begitu atau beliau seharusnya menyiasat tentang dakwaan terbabit. Apa perlu berselindung disebalik jubah KPN?

Sebagai rakyat Malaysia, anda perlu bertanya sendiri. Kalau pun APCO hanya memberi khidmat dari sudut komunikasi kepada kerajaan Malaysia, apa perlu kita melantik syarikat Israel di Malaysia?. Kalaupun mereka bukan Zionis, apa perlu bangsa Yahudi bekerja di sini?. Apa perlu mereka bekerja dengan Umno/Bn, parti yang kononya mempertahankan bangsa, agama dan negara?. Apa perlu hubungan Malaysia-Israel?

Saya tidak tahu anda. Tetapi perkara ini amat-amat membimbangkan.

Menteri Pertahanan Malaysia, pernah membuat kunjungan hormat bersama Menteri Pertahanan Israel pada tahun lepas.

Enjin Jet negara 'hilang' dicuri.

Kapal selam yang kita beli tidak dapat diselam dengan baik.
Jet Sukhoi yang kita beli sebanyak 18 buah, hanya 2 buah sahaja yang boleh terbang.

Indeks rasuah negara terus menerus meningkat, kadar markah yang diberi pihak antarabangsa kepada Malaysia hanya 4.5/10. Jauh ketinggalan dari Hong Kong, Singapura, Australia, China dan Korea.

Harga barang terus meningkat. GST hendak diperkenalkan.

Peruntukan kepada institusi pendidikan dan sektor kerajaan dikurangkan akibat 'kemelesetan' kewangan negara.

Jenayah semakin meningkat tinggi terutama di bandar dan luar bandar.

Penagih dadah semakin berkembang biak. Masalah sosial seperti zina, arak, buang bayi dan lain-lain juga semakin rancak.

Apa lagi?

Anda tambah.

Ia semakin menakutkan. Menggerunkan dan membimbangkan.

Berkaitan:
Yahudi dapat masuk Bukit Aman pula...
Perisik Israel wujud dalam PDRM
Perisik Israel dalam PDRM calar maruah Raja-raja Melayu
Zionisasi di Malaysia semakin rancak

No comments:

Post a Comment