Thursday, December 31, 2009

Selamat tinggal, Selamat datang


Esok. Kita akan menyambut Tahun Baru 2010. Sudah adakah azam untuk diri sendiri?. Atau masih mengejar impian 2009. Saat yang ditunggu akan tiba. Semoga harapan yang menggunung tahun lalu dapat kita kecapi pada tahun yang mendatang.

Sebagaimana selalu. Kita sentiasa mempunyai tekad tersendiri dalam menyusun impian peribadi. Anda begitu. Saya juga begitu. Tahun 2009 akan meninggalkan kita dengan episod suka dan duka. Kecermelangan yang dicipta, diteruskan. Negatif yang menimpa, dikesali seluruhnya.

Beberapa pencapaian peribadi telah pun dinikmati oleh saya. Namun, dipenghujung tahun saya telah diuji oleh Yang Maha Esa dengan ujian yang menimpa-nimpa. Dari krisis imej, hinggalah krisis peribadi. Ulasan saya sentiasa begitu. Sejarah pasti diungkit bagi memperingati sesama manusia.

Dengan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kepada semua pembaca dan mereka-mereka yang sudi singgah di blog saya. Semoga tahun depan memberi kita kejayaan yang lebih positif, tahap kesihatan yang baik, rezeki yang murah, dikelilingi pencinta ilmu, dijauhi fitnah jahat, dipelihara adab dan didekatkan kita dengan akhirat.

Tekad dan cita-cita akan diperhebatkan pada tahun hadapan. Bersama menjana perubahan!
Selamat Tahun Baru

No comments:

Post a Comment