Tuesday, March 9, 2010

Selamat Hari Wanita

08 Mac 2010 adalah Hari Wanita Sedunia.
Atas kesempatan tersebut, saya mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada semua wanita-wanita di dunia ini.

Senarai di bawah. Beberapa individu yang terdiri daripada wanita yang mempunyai hubungan yang baik dengan saya. Samada ibu, teman wanita, sahabat, kenalan, rakan dan lain-lain. Sedikit sebanyak mereka adalah individu yang baik dan saya senangi sepanjang hidup saya.

1. Fatimah bt Awang
2. NorFahimah bt Mohd Yusoff
3. Prof. Madya. Dr. Siti Hajar
4. Pn.Rufiah bt Aman
5. Cikgu Norain
6. Pn.Ezrina
7. Pn. Nakia
8. Pn. Noralina
9. Pn. Roziana
10.Cik Zaitun
11.Cikgu Hafiza
12.Cikgu Aminah Salleh
13.Cikgu Aminah
14.Cikgu Azizah
15.Kak K-Own
16.Shima
17.Kak Eja
18.Eze Azyze
19.Kak Laila
20.Cikgu Hafiza
21.Cikgu Norizah
22.Maryam
23.Pn. Faridah

Mereka antara wanita-wanita yang mempunyai hubungan keluarga, sahabat, kerja dengan saya. Ada yang sangat berjasa, berbudi, baik hati dan sentiasa bersama ketika susah dan senang. Terima Kasih saya ucapkan. Semoga Allah SWT membalas jasa-jasa mereka dan menjadikan mereka wanita yang solehah.

No comments:

Post a Comment